پنل آکوستیک صدا

تهبه و تنظیم مقاله پنل آکوستیک صدا را از کجا بخریم از فروشگاه اینترنتی وال آس پلاس از زیر مجموعه صنعت و ساختمان آریا آخرین ویرایش آذر ماه 1402

پنل آکوستیک صدا چیست؟

پنل های آکوستیک صدا مربوط به مجموعه صنعت وساختمان WallUsPlus  اکثراً برای استودیوهای موسیقی استفاده می‌شوند و عامه مردم اطلاع چندانی نسبت به آنها ندارند. در واقع آکوستیک استودیو از مهم‌ترین کاربردهای پنل‌ آکوستیک صدا است و با ایزوله سازی یا عایق بندی دیواره های و سقف فرق دارد. البته بعد از اجرای مراحل ایزوله سازی در منازل و آپارتمان‌ها می‌توان از آکوستیک صدا جهت تکمیل و جلوگیری از برگشت صدا و شفاف سازی آن استفاده کرد.

ادامه مقاله پنل آکوستیک صدا چیست

اغلب مردم از سرو صدای ناشی از رفت و آمد اتومبیل‌ها و یا سرو صدای همسایه‌ها و دیگر صداهای مزاحم شاکی هستند و اغلب منازل دارای مصالحی نیستند که بتواند صدا را جذب کند. حتی در منازل مسکونی نشیمن نیز می‌توان از پنل‌های آکوستیک رو کار استفاده کرد. استفاده از پنل آکوستیک صدا به زودی در تمام نقاط جهان بسیار رایج خواهد شد.

در گذشته برای ساخت یک لایه عایق صدا از پشم و شیشه استفاده می‌شد. امروزه با پایین امدن قیمت پنل‌های آکوستیک استفاده از این پنل ها محبوب تر شده است. پنل‌های آکوستیک همچنین دارای طول عمر و ماندگاری بالایی هستند و به آسانی جای یونولیت و پشم و شیشه را گرفته اند. اندازه و سایزهای مختلفی از پنل آکوستیک صدا در بازار موجود است.

در دنیای امروزی از فوم آکوستیک تخم مرغی به عنوان به صرفه ترین و پر کاربردترین روش آکوستیک در جهان یاد می‌شود. بر همین اساس در بیشتر استودیوهای خانگی و یا حتی حرفه ای از فوم شانه تخم مرغی استفاده می‌شود. همان طور که گفتیم استودیو از مهم‌ترین کاربردهای فوم شانه تخم مرغی است. البته از فوم ها در خودرو، سالن‌های سخنرانی و کنفرانس، تئاتر و یا ضبط ویدئو نیز استفاده می‌شود. حتی در برخی منازل برای کنترل صدای مزاحم بیرون از خانه از عایق‌های صوتی استفاده می‌کنند.

پنل آکوستیک صدا

پنل آکوستیک صدا یک پنل جاذب صدای بی نظیر است که برای کاهش نویز و کاهش طنین و اکو در فضاها طراحی شده است. با توجه به اصول مختلف آکوستیک، ما در پنل آکوستیک صدا متخصص هستیم. اصول جذب، انتشار و تضعیف را به صورت کامل در طراحی پنل های آکوستیکمان لحاظ کرده ایم تا به بهترین عملکرد صدا برسیم. با استفاده از پنل های آکوستیک صدا، شما میتوانید از فضایی بیشترین استفاده را ببرید و لذت بردن از کیفیت صدای بهتر را تجربه کنید.

کاربرد پنل آکوستیک صدا چیست

کاربرد پنل آکوستیک صدا یک پلتفرم است که به شما امکان می دهد مبلمان با کیفیت بالا و قیمت مناسب را به خریداران عرضه کنید. این محصولات نمایانگر دستاورد هنری و سبک زندگی یکتایی هستند. از استفاده از پنل آکوستیک صدا در مواردی مانند استودیوهای پخش و ضبط، غرفه های آواز، اتاق های کنترل و سوئیت های ویرایش، دفاتر و اتاق کنفرانس، آموزش از راه دور و اتاق های کار، تاسیسات عبادت و تاسیسات تجاری می توان یاد کرد. با استفاده از این پنل های آکوستیک صدا، محیط هایی با امکانات صوتی عالی و کیفیت بالا ایجاد خواهید کرد.

فوم آکوستیک تخم مرغی

ما با افتخار انواع پنل های آکوستیک صدا را به شما ارائه می‌دهیم. این پنل ها شامل فوم های تخم مرغی، هرمی، ساده و فلکسی، دیفیوزر و بیس تراپ و سایر مواردی است که در ویژگی های آکوستیک صدا و منحنی فرکانسی آن متفاوت هستند. ما به دنبال ارائه انتخابی وسیع از پنل های آکوستیک با کیفیت بالا هستیم که به شما امکان می دهد فضایی بهتر را برای کار، زندگی و تفریحتان به ارمغان بیاورید. به علاوه، همه محصولات ما با استانداردهای آکوستیک صدا رایج سازگاری دارند تا به شما تجربه ای منحصر به فرد از صدای کیفیت بالا را برای کاربری های مختلف فراهم کنند. با پنل های آکوستیک صدا ما، فضاهایتان را به یک محیط آرام و صدایی هماهنگ تبدیل کنید.

پنل آکوستیک تخم مرغی
پنل آکوستیک تخم مرغی، ابزاری است که با کنترل صدا و نویز، عملکرد بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. این پنل نه تنها نویز را جذب می‌کند، بلکه زمان طنین را نیز به حداقل می‌رساند. فوم جعبه تخم مرغ به عنوان یک عایق صوتی، در استودیوهای ضبط، سینماهای خانگی و استودیوهای پخش، و همچنین در صنایع و کاربردهای تجاری دیگر به طور گسترده‌ای استفاده می‌شود. با پنل آکوستیک تخم مرغی، بر تجربه شنیداری خود حاکم شوید و لذت ببرید.
پنل آکوستیک هرمی

عایق اکوستیک هرمی از دیگر عایق‌های صدا است که در استودیو از آن استفاده می‌شود. برای فرکانس‌های متوسط و بالا کاربرد دارند و روکار هستند.

فوم اسفنج

پنل آکوستیک ساده یکی دیگر از انواع پنل اکوستیک است که برای دیوار و کف مناسب است و به دو صورت چسبدار یا ساده در دسترس هستند.

 انواع پنل آکوستیک است که در سایزها و ابعاد مختلف در بازار وجود دارد و کیفیت‌های مختلفی نیز دارد. البته نمی‌توانید فوم شانه تخم مرغی و پنل آکوستیک را از مغازه‌های صوتی و تصویری بخرید بلکه باید از فروشگاه‌های خاص و معتبر به صورت آنلاین خریداری کنید. یکی از فروشگاه‌های مطرح و معتبر در زمینه عایق صدا و پنل آکوستیک، صنعت و ساختمان آریا  است. پانل های آکوستیک صدا تخم مرغی در ابعاد و اندازه های خاص و با کیفیت عالی در مجموعه صنعت وساختمان وال آس پلاس قابل تولید و فروش است برای کسب اطلاعات بیشتر مراحعه کنید به لینک

در مجموعه صنعت و ساختمان آریا با نام تجاری WallUs و با نام فروشگاه اینترنتی وال آس پلاس که در تلاش هستیم تا محصولات تخصصی بازار را برای صنعت و ساختمان در ایران و حتی خاورمیانه تولید و تهیه کنیم. تیم ما تجربه گسترده ای در تولید و توزیع محصولات مختلف با کیفیت های عالی دارد. با تمرکز بر اطمینان از رضایت 100% هر مشتری، ما متعهد هستیم که در خط مقدم آخرین نوآوری ها و روندها در مصالح ساختمانی باقی بمانیم.

ادامه پنل آکوستیک صدا از کجا بخریم

صنایع ساختمانی عمرانی، تجاری و صنعتی دائماً در حال تغییر هستند زیرا انتظارات مصرف‌کننده، مقررات و فناوری‌های جدید تقاضاها را در زمینه پایداری، کارایی هزینه، مقاومت در برابر آتش و الزامات عملکرد صوتی و بهره‌وری انرژی افزایش می‌دهند. مشارکت ما با ارگان های مختلف صنعت وساختمان، که بخش تحقیق و توسعه خود را دارد، به این معنی است که ما همیشه در خط مقدم پیشرفت های جدید در مورد محصولات صنعت و ساختمان هستیم.

ارتباط با ما :

دفتر مرکزی : ایران خراسان رضوی مشهد بلوار حرعاملی 59 پلاک 3 (مراجعه حضوری با هماهنگی قبلی ) واحد مشاوره و فروش : 05137123123 ارتباط مستقیم و سفارش اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی : 09151036384 واحد مالی و پشتیبانی : 05137236561 (3 خط )

 
سبد خرید
نوار کناری