Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque vel dolor a sapien sodales molestie at non libero. Integer rutrum dolor
عایق صوتی دیوار مشترک مطب

سلامتی و سابقه پزشکی یک فرد اطلاعات بسیار شخصی است که فقط با افراد قابل اعتماد در حلقه درونی آنها به اشتراک گذاشته می شود. در این حلقه قابل اعتماد، همراه با دوستان و خانواده، متخصصان پزشکی هستند که به بیماران مراقبت می کنند. اگرچه بر اساس شرایط لازم است، اما اعتماد بین ارائه دهنده مراقبت های پزشکی و بیمار به همان اندازه که شکننده است مهم است. برای متخصصان پزشکی، ایمن و ایمن نگه داشتن تمام اطلاعات شخصی بخشی از حفظ این اعتماد است.

حفظ این حریم خصوصی نه تنها کلید رابطه پزشک و بیمار است، بلکه بخشی از کیفیت مراقبت یک مرکز پزشکی نیز می باشد. احساس حریم خصوصی و امنیت مرتبط با اطلاعات محرمانه بیمار به بیماران این امکان را می دهد که در مرکز مراقبت پزشکی خود احساس راحتی بیشتری کنند. این افزایش راحتی بر تمایل آنها برای بازگشت برای مراقبت تأثیر می گذارد و به نوبه خود بر کیفیت مراقبت های بهداشتی و سرعت بهبودی آنها تأثیر می گذارد. در واقع، ایمن نگه داشتن این اطلاعات آنقدر ضروری است که نهادهای نظارتی و قوانین، مانند قانون حفظ حریم خصوصی HIPAA، از مراکز پزشکی می‌خواهند اقدامات خاصی را برای اطمینان از این امنیت انجام دهند.

عایق صوتی مرکز پزشکی شما یکی از راه های محافظت از اطلاعات بیماران است. چه اتاق MRI، یک اتاق معاینه یا کل بیمارستان را عایق صدا کنید، انجام این مرحله از شنیدن اطلاعات حساس رد و بدل شده در آن دیوارها توسط دیگران جلوگیری می کند.

عایق صوتی دیوار مشترک بیمارستان

قانون حفظ حریم خصوصی HIPAA برای اطلاعات بهداشتی محافظت شده

قانون قابل حمل و پاسخگویی بیمه سلامت در سال 1996، که بیشتر به عنوان HIPAA شناخته می شود، مجموعه قوانینی است که برای تنظیم در دسترس بودن و امنیت اطلاعات پزشکی افراد وضع شده است. بخشی از HIPAA استانداردهایی برای حفظ حریم خصوصی اطلاعات بهداشتی قابل شناسایی فردی است که بیشتر به عنوان قانون حفظ حریم خصوصی HIPAA شناخته می شود. این قانون استانداردهای ملی را تنظیم می کند که به منظور حفاظت از سوابق پزشکی و اطلاعات سلامت شخصی افراد ایجاد شده است. این اطلاعات شامل همه چیز از برنامه های بهداشتی و بیماری ها گرفته تا اطلاعات عمومی مانند شماره و آدرس تامین اجتماعی است. برای محافظت از این اطلاعات، قانون حفظ حریم خصوصی HIPAA، مشاغل پزشکی را ملزم می‌کند که اقدامات حفاظتی مناسب را انجام دهند و پروتکل‌های خاصی را رعایت کنند.

راه حل های حفظ حریم خصوصی HIPAA: آنچه باید انجام شود

نگهداری از این الزامات HIPAA اغلب مستلزم حفظ پروتکل ها و شیوه های خاص است. به عنوان مثال، کارمندان مشاغل پزشکی نمی توانند اطلاعات بیمار را بدون اجازه بیمار فاش کنند مگر در شرایط خاصی که HIPAA به طور خلاصه بیان می کند.

 

به‌علاوه، همه کسب‌وکارها باید بیماران خود را از حقوق خود و شیوه‌های کسب‌وکار در رابطه با این حقوق آگاه کنند تا افراد از هر گونه مسائل یا نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی آگاه باشند و بتوانند در مورد آن با برنامه‌های بهداشتی و ارائه‌دهندگان خود صحبت کنند. با این حال، بخشی از این انطباق با HIPAA شامل حریم خصوصی در خود مرکز پزشکی است.

 

به همان اندازه که حفاظت از داده های پزشکی بیمار مهم است، حفظ حریم خصوصی مکالمات بیماران با ارائه دهندگان مراقبت های پزشکی است:

 

بخشی از اعتماد بین پزشک و بیمار شامل اطمینان از خصوصی بودن و محرمانه بودن مکالمات انجام شده در اتاق معاینه است.

فردی که در کنار اتاق امتحان قدم می زند یا در اتاق مجاور می نشیند نباید بتواند این مکالمات را بشنود.

هرگونه شواهد یا تجربه بر خلاف آن می تواند به معنای شکایت، از دست دادن کسب و کار و گزارش تخلف HIPAA باشد.

برای اطمینان از انطباق با HIPAA و ایجاد احساس امنیت و امنیت در بیماران با مکالمات پزشکی خود، صاحبان مشاغل پزشکی با راه حل های حفظ حریم خصوصی HIPAA اقدام می کنند. این اغلب شامل تجهیز امکانات آنها به ویژگی های عایق صوتی پزشکی است. چه کسب و کار پزشکی در حال ساخت یک مرکز پزشکی جدید با تجهیزات عایق صوتی باشد یا یک مرکز موجود را با اقدامات عایق صوتی به روز و ارتقا یافته اصلاح کند، این مشاغل باید نکات و نکات عایق صوتی مراکز پزشکی را درک کنند.

ماندن در انطباق با قانون

فرقی نمی‌کند که چگونه یک بیمارستان را عایق صدا کنید یا چگونه اتاق معاینه را در یک مطب پزشکی خصوصی عایق صدا کنید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید کدام راه‌حل‌های عایق صدا به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. اگر در حال ساخت کسب و کار پزشکی خود از ابتدا هستید یا فقط با چند مشکل عایق صدا در مرکز فعلی خود کار می کنید، ما راه حل را داریم.

برای کمک به تعیین نیازهای خاص شما، ما لیستی از راه حل های صوتی متعدد برای بیمارستان های موجود در بازار امروز ارائه کرده ایم و نحوه عملکرد آنها را برای عایق صدا و ایمن سازی هر مرکز پزشکی ارائه کرده ایم.

راه حل های عایق صوتی دیوار مشترک بیمارستان قبل از ساخت

اگر در حال ساخت یک مطب پزشکی جدید، اضافه کردن یک بال جدید به یک بیمارستان یا بازسازی ساختمان قدیمی هستید، می توانید برای حفظ حریم خصوصی زمین، ویژگی های عایق صدا را در هر گوشه و کناری نصب کنید. برخی از محبوب ترین اقساط عایق صوتی پزشکی عبارتند از:

زیرسازی کف

زیرسازی کف

تسهیلات چندلایه مانند بیمارستان ها اغلب افرادی را در بالا و پایین اتاق معاینه دارند. اکثر کفپوش ها، مگر اینکه به درستی مجهز و در برابر آن محافظت شوند، صداهای هر مکالمه و حرکتی را منتقل می کنند که می تواند حواس پرتی و کاملاً ناامن باشد. این صداها را بی صدا کنید و مکالمات پزشک و بیمار را بین طبقات با عایق صوتی مناسب بیمارستان، یعنی کفپوش های عایق صدا، خصوصی نگه دارید.

گاو عایق صدا Impact Barrier QT Underlayment را ارائه می‌کند، یک محصول لاستیکی بازیافتی که می‌توانید در حین ساخت و ساز نصب کنید تا زیر آن قرار بگیرد:

 

فرش

کفپوش سنگی

لمینت

کاشی

چوب سخت

این لایه های زیرین عایق صدا که از نظر کاهش صدا و لرزش بسیار درجه بندی شده اند، ممکن است برای حفظ گرما در اتاق و محافظت در برابر کپک و کپک استفاده شوند و هزینه های گرمایش و تعمیر و نگهداری تاسیسات شما را پایین نگه دارند. صرف نظر از سبک مرکز خود، شما می توانید حداکثر عایق صوتی اتاق امتحان را حفظ کنید، مهم نیست که بیماران در طبقه بالا و پایین چقدر سر و صدا دارند.

سیستم های عایق صدا

اکثر مراکز پزشکی از دیوار خشک برای جدا کردن یک اتاق از اتاق دیگر استفاده می کنند. این جداکننده‌های دائمی که توسط ناودانی‌های چوبی ساده پشتیبانی می‌شوند، به خوبی به اکثر ساختمان‌ها خدمات می‌دهند، اما فاقد نیازهای عایق صوتی مورد نیاز برای تجهیزات پزشکی هستند، به‌خصوص زمانی که این دیوارها فاقد عایق باشند. این عدم عایق صدا به این دلیل است که فضای خالی بین صفحات دیوار خشک صدا را از یک طرف دیوار به طرف دیگر منتقل می کند. حتی زمانی که این فضای خالی با عایق پر می شود، ناودانی های مشترک بین اتاق ها در پاسخ به صدا می لرزند که برای انتقال صدا بین اتاق ها کافی است.

 

کارآمدترین راه حل عایق صوتی اتاق امتحان برای این دیوارها، سیستم عایق صدا است. گاو عایق صدا سیستم عایق صدا IsoTRAX® را ارائه می دهد که به جای اتصال مستقیم دیوار به گل میخ ها، با شناور کردن دیوار روی گل میخ ها کار می کند. این کار ناودانی های رایج را حذف می کند و انتقال امواج صوتی را متوقف می کند. نتیجه یک دیوار با نصب آسان، محکم و عایق صدا است که به مرکز پزشکی شما کمک می کند تا از مقررات HIPAA پیروی کند.

 

ضد صدا

اجرای عایق صوتی دیوار مشترک بیمارستان

بیمارستان ها بخش مهمی از زیرساخت های هر شهر هستند. اینجا جایی است که بیشتر ما برای زایمان می رویم، و اغلب جایی است که برای دریافت مراقبت های پایان زندگی می رویم. در بین این دو رویداد زندگی، جایی است که ما برای دریافت درمان نجات دهنده برای هر آسیب یا بیماری که به ما می رسد، می رویم. بیمارستان ها بخش های مهمی در حفظ سلامت جمعیت ما هستند و مهم است که آنها را به طور کارآمد نگه داریم. کاهش سر و صدا در بیمارستان ها بخش بزرگی از تحقق این هدف است.

 

این چیزی است که بسیاری از ما ممکن است به آن فکر نکنیم، اما محصولات عایق صدا باعث می شود بیمارستان ها در بهترین حالت خود کار کنند. بدون عایق صوتی مناسب، سطح مراقبت ممکن است آسیب ببیند. بیایید نگاهی به چرایی آن بیاندازیم.

بهترین نوع طراحی و اجرا

بهره گیری از مجری های مجرب و با تجربه

بهترین متریال های موجود

بهره گیری از بهترین محصولات عایق صوتی

قیمت های با تخفیف

قیمت های با تخفیف

to book your membership and for more information
سبد خرید
نوار کناری