عایق صوتی دیوار مشترک, خدمات اجرای عایق

عایق صوتی دیوار مشترک مطب دکتر

عایق صوتی دیوار مشترک مطب

عایق صوتی دیوار مشترک مطب دکتر

 

عایق صوتی دیوار مشترک بیمارستان

عایق صوتی دیوار مشترک بیمارستان

 

در فضای سریع مطب پزشک، حفظ یک محیط آرام و متمرکز نه تنها برای رفاه بیماران بلکه برای بهره وری کارکنان نیز ضروری است. با این حال، هیچ چیز نمی تواند مخل تر از اختلالات صوتی باشد، که می تواند به طور قابل توجهی بر سلامت، تمرکز و عملکرد کلی محل کار تأثیر بگذارد. تحقیقات نشان می دهد که سر و صدای بیش از حد می تواند سطح استرس را افزایش داده و منجر به نرخ خطای بالاتر شود و محیطی آماده برای اشتباهات و اضطراب ایجاد کند. برای مبارزه با این موضوع فراگیر، عایق صوتی دیوار مشترک مطب دکتر امری موثر ضروری است. این پست وبلاگ اهمیت راه حل های عایق صدا، مانند جاذب های صدا و دیوارهای عایق صدا را برای ایجاد فضای اداری ساکت تر و سازنده تر که فضایی آرام را برای کارمندان و بیماران به طور یکسان ایجاد می کند، بررسی می کند. به ما بپیوندید تا به استراتژی‌های عملی بپردازیم که می‌توانند محل کار شما را به یک پناهگاه آرام تبدیل کنند و راحتی و کارایی را افزایش دهند.

 

عایق صوتی دیوار مشترک

 

ویژگی عایق صوتی دیوار مشترک مطب دکتر

عایق صوتی دیوار مشترک

عایق صوتی دیوار مشترک

 

 

 

 

ضخامت عایق دیوار مشترک آپارتمان چند سانتی متر است ؟

 

 

نکته :

نویز چیست و چه تاثیری بر ما دارد؟ نویز به عنوان صدای ناخواسته تعریف می شود: در ادارات، آلودگی صوتی به عنوان یک عامل مخرب و استرس زا در نظر گرفته می شود بر سلامتی تأثیر منفی می گذارد و تأثیر منفی بر بهزیستی ذهنی دارد تمرکز و عملکرد را کاهش می دهد ارتباط را مختل می کند بنابراین، برنامه ریزی آکوستیک اتاق برای دفاتر و همچنین اتاق های خصوصی و ساختمان های عمومی ضروری است. طراحی آکوستیک اتاق مناسب:

 

“صدا” نامی است که به انتشار تغییرات فشار در یک محیط الاستیک داده می شود. شنوایی ما این اختلاف فشارها را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند که مغز ما آن را پردازش می کند تا بتوانیم چیزی بشنویم. پنج نوع رویداد صوتی وجود دارد:

تن: یک ارتعاش تناوبی و سینوسی (مثلاً چنگال تنظیم).
صدا: یک نوسان تناوبی غیر سینوسی (مانند صدای ویولن).
نویز: یک ارتعاش نامنظم (مثلاً گفتار).
بنگ: یک لرزش نامنظم با یک ضربه اولیه بزرگ (مثلاً شلیک تفنگ).
نویز: به دلیل ساختار (معمولا بلندی)، صدای مزاحم، استرس زا یا مضر
اگر ارتعاش از طریق یک محیط الاستیک منتقل شود، صدا می تواند منتشر شود. به عنوان مثال، رسانه می تواند هوا، آب یا آهن باشد. نوسان فشار در هنگام انتشار موج صوتی نامیده می شود. سرعت صوت در 20 درجه سانتیگراد در هوا به 343 متر بر ثانیه می رسد.

بلندی یک رویداد صوتی به فشار صوتی مربوطه بستگی دارد و با واحد دسی بل نشان داده می شود.

 

 

 

یک پرده آکوستیک می تواند تا 26 دسی بل عایق صدا را به دست آورد. برای اینکه بتوانید این مقدار را تخمین بزنید، می توانید یک نمای کلی از سطوح مختلف صدا را در اینجا بیابید:

تنفس طبیعی: 10 دسی بل
تیک تاک ساعت زنگ دار: 30 دسی بل
کتابخانه بی صدا: 40 دسی بل
مکالمه معمولی: 50 دسی بل
جاده اصلی در طول روز: 70 دسی بل
موتور سیکلت: 90 دسی بل
چکش پنوماتیک، اره مدور: 100 دسی بل
کنسرت راک، دیسکو: 110 دسی بل
سرعت آزمایش هواپیمای جت: 120 دسی بل
شلیک تفنگ در فاصله 1 متری: 130 دسی بل
آسیب شنوایی می تواند در بالای 85 دسی بل، بالای 120 دسی بل پس از مدت کوتاهی رخ دهد. به همین دلیل است که 85 دسی بل مقدار حدی است که بیش از آن محافظ شنوایی در محل کار توصیه می شود. خطر بیماری های قلبی عروقی از 65 دسی بل افزایش می یابد، اختلالات یادگیری و تمرکز می تواند از 45 دسی بل ظاهر شود – این محدوده بین یک کتابخانه آرام و یک مکالمه عادی است.

Sound Curtain OFFICE 12 لایه بسته به موقعیت نصب، عایق صوتی تا 26 دسی بل را به دست می آورد. اگر قبلاً سر و صدا در دفتر بیشتر یادآور جاده اصلی ترافیک بود، فضایی مانند یک کتابخانه امکان پذیر می شود. به این ترتیب شما پیشرفت های قابل توجهی در محل کار ایجاد می کنید.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری یا کمک در برنامه ریزی راه حل عایق صوتی خود داشته باشید، لطفا با ما در اینجا تماس بگیرید!

 

برخی از متریال های عایق صوتی دیوار مشترک مطب دکتر به شرح ذیل است:

عایق صوتی دیوار مشترک

عایق صوتی دیوار مشترک

 

 

 

پشم سنگ تخته ای (کارخانه و نمایندگی عایق پشم سنگ تخته ای )

 

عایق الاستومری رولی

 

 

پلی فوم رولی

 

 

 

کناف

 

 

هزینه اجرای عایق صوتی دیوار مشترک مطب دکتر

عایق صوتی دیوار مشترک

عایق صوتی دیوار مشترک

 

هزینه اجرای عایق صوتی دیوار مشترک مطب دکتر هر مترمربع با محصولات درجه حدودا از 800/000 تا 1/200/000 تومان است؛

 

 

 

اجرای عایق صوتی دیوار مشترک مطب دکتر در صنعت و ساختمان آریا

 

صنعت و ساختمان آریا

صنعت و ساختمان آریا

در محیط شلوغ مطب پزشک، جایی که تمرکز و آرامش در اولویت قرار دارند، هیچ چیز مانند صدای ناخواسته نمی تواند بهره وری را مختل کند. خواه صدای قدم های شلوغ، زنگ تلفن یا مکالمات متحرک باشد، این مزاحمت ها می تواند به طور قابل توجهی تمرکز و رفاه کارمندان و بیماران را مختل کند. تحقیقات نشان می دهد که سر و صدای زیاد نه تنها سطح استرس را افزایش می دهد، بلکه احتمال خطا را نیز افزایش می دهد و کیفیت مراقبت را به خطر می اندازد. به همین دلیل اجرای عایق صوتی در دیوار مشترک ساختمان صنعت و آریا گامی بسیار مهم برای ایجاد فضای کاری آرام و کارآمد است. در این پست وبلاگ، ما اهمیت راه حل های عایق صدا، از جاذب های صوتی موثر گرفته تا دیوارهای عایق صدا را با طراحی ماهرانه، و اینکه چگونه می توانند دفتر شما را به بهشت ​​بهره وری و آرامش تبدیل کنند، بررسی خواهیم کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *