ورق پلکسی گلاس

ورق پلکسی گلاس چیست

ورق پلکسی گلاس

ورق پلکسی گلاس چیست

ورق پلکسی گلاس شفاف

ورق پلکسی گلاس شفاف

ورق های پلکسی گلاس اکریلیک ترموپلاستیک هایی هستند که اغلب به صورت ورق هایی به عنوان جایگزینی سبک یا مقاوم در برابر شکستگی برای شیشه خریداری می شوند. اکریلیک با نام های بسیاری شناخته می شود، با نام های عمومی از جمله اکریلیک، شیشه اکریلیک و پلکسی گلاس.

ویژگی ورق پلکسی گلاس چیست

 

ضخامت پلکسی گلاس شفاف

ابعاد پلکسی گلاس شفاف

رنگ پلکسی گلاس شفاف

 

کاربرد ورق پلکسی گلاس چیست

بررسی رایج ترین کاربرد های ورق های پلکسی گلاس به شرح ذیل است : 
شیشه حجیم، سنگین و بسیار شکننده است. از سوی دیگر، پلکسی گلاس از نظر زیبایی شناسی و عملکرد مشابه شیشه بدون ویژگی های منفی آن است. این بسیار همه کاره است و می تواند برای بسیاری از پروژه های مختلف ساختمانی مسکونی و تجاری استفاده شود. با توجه به اینکه ورق های شیشه اکریلیک پلکسی گلاس یکی از همه کاره ترین جایگزین های شیشه در بازار است، همچنین جای تعجب است که این یک مصالح ساختمانی بسیار مقرون به صرفه است. در واقع، شما به احتمال زیاد ساختاری با پلکسی گلاس را دیده اید و به طور خودکار تصور کرده اید که شیشه است. به خواندن ادامه دهید تا با رایج ترین و بهترین کاربردهای پلکسی گلاس آشنا شوید.

شیشه های پنجره
ورق های پلکسی گلاس 250 برابر دوام بیشتری نسبت به شیشه دارند و شفاف هستند که آنها را به ماده ایده آلی برای شیشه های پنجره تبدیل می کند. آنها در برابر خش مقاوم هستند و می توانند تقریباً با هر چیزی که مادر طبیعت به سمت آنها پرتاب کند – به معنای واقعی کلمه و به معنای واقعی کلمه – بدون آسیب دیدن یا آسیب دیدگی مقابله کنند. از آنجایی که پلکسی یک ماده ترموپلاستیک است، می تواند ترکیبی از نوسانات دمایی گرم و سرد را نیز تحمل کند.

خاصیت شفاف آن به این معنی است که توزیع نور طبیعی زیادی را برای هر فضا فراهم می کند و در عین حال محافظت کافی در برابر اشعه ماوراء بنفش را ارائه می دهد.

کابین دوش
غرفه های دوش بزرگ و مجلل با محفظه های شفاف در طراحی حمام های مسکونی بازگشت بزرگی ایجاد می کنند – اما با پیچ و تاب مدرن. باور کنید یا نه، بیشتر غرفه های دوش “شیشه ای” معاصر در واقع اصلا از شیشه ساخته نشده اند! در عوض، پلکسی گلاس استفاده می شود زیرا وزن آن به طور قابل توجهی کمتر است و نصب آن بسیار راحت تر از شیشه است. ماهیت سبک پلکسی به درب های دوش اجازه می دهد تا بدون آسیب رساندن به سازه، به طور یکپارچه به جلو و عقب سر بخورند.

باغ ها و گلخانه ها
ورق های شیشه ای اکریلیک پلکسی گلاس نیز ماده شفافی است که برای محصور کردن باغ ها و گلخانه ها در فضای باز به میان می آید. حداکثر محافظت در برابر عناصر خارجی را ارائه می دهد و همچنین نور طبیعی بهینه را وارد می کند و آن را به طور مساوی در سراسر فضا پخش می کند. بعلاوه، نگهداری و تمیز نگهداشتن پلکسی گلاس بسیار راحت تر از شیشه است و در عین حال در برابر انواع عناصر خارجی مقاومت می کند.

نورگیر
نورگیر پلکسی گلاس یک افزودنی ساختاری عالی برای هر فضایی است که می تواند از کمی نور طبیعی اضافی استفاده کند. نورگیرها علاوه بر افزایش جذابیت زیبایی شناسی ملک، با انتشار نور طبیعی بیشتر در طول روز به کاهش هزینه های انرژی نیز کمک می کنند تا نیازی به مصرف برق زیاد نداشته باشید. نورگیرها بسته به نیازها و ترجیحات حریم خصوصی شما می توانند کاملا شفاف یا مات باشند.

مبلمان
امروزه، وقتی یک میز شیشه‌ای با ظاهری مدرن یا مبلمانی می‌بینید، به احتمال زیاد واقعاً از پلکسی گلاس ساخته شده است. پلکسی گلاس کاملاً ظاهر شیشه را تقلید می کند بدون اینکه تقریباً سنگین یا شکننده باشد. همچنین برای بسیاری از آبپاش های آشپزخانه و حمام و به عنوان رویه برای قفسه بندی واحدها استفاده می شود.

تامین کنندگان پلکسی در GTA
Canada Plastics & Belting Inc. یکی از توزیع کنندگان پیشرو پلکسی در تورنتو و GTA است. ما موجودی زیادی از انواع پلکسی گلاس در سطح شفافیت و رنگ داریم. نیازهای زیبایی شناختی و ساختاری شما هر چه باشد، ما تضمین می کنیم که محصول مناسب را برای هر پروژه ای داشته باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما همین امروز با ما تماس بگیرید.

قیمت ورق پلکسی گلاس چیست
ورق پلکسی گلاس در صنعت و ساختمان آریا

در مجموعه صنعت و ساختمان آریا با نام تجاری WallUs و با نام فروشگاه اینترنتی وال آس پلاس که در تلاش هستیم تا محصولات تخصصی بازار را برای صنعت و ساختمان در ایران و حتی خاورمیانه تولید و تهیه کنیم. تیم ما تجربه گسترده ای در تولید و توزیع محصولات مختلف با کیفیت های عالی دارد. با تمرکز بر اطمینان از رضایت 100% هر مشتری، ما متعهد هستیم که در خط مقدم آخرین نوآوری ها و روندها در مصالح ساختمانی باقی بمانیم.

صنایع ساختمانی عمرانی، تجاری و صنعتی دائماً در حال تغییر هستند زیرا انتظارات مصرف‌کننده، مقررات و فناوری‌های جدید تقاضاها را در زمینه پایداری، کارایی هزینه، مقاومت در برابر آتش و الزامات عملکرد صوتی و بهره‌وری انرژی افزایش می‌دهند. مشارکت ما با ارگان های مختلف صنعت وساختمان، که بخش تحقیق و توسعه خود را دارد، به این معنی است که ما همیشه در خط مقدم پیشرفت های جدید در مورد محصولات صنعت و ساختمان هستیم.

 

ارتباط با ما :

دفتر مرکزی : ایران خراسان رضوی مشهد بلوار حرعاملی 59 پلاک 3 (مراجعه حضوری با هماهنگی قبلی ) واحد مشاوره و فروش : 05137123123 ارتباط مستقیم و سفارش اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی : 09151036384 واحد مالی و پشتیبانی : 05137236561 (3 خط )

صنعت و ساختمان آریا

صنعت و ساختمان آریا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *