شرکت های مادر

شرکت لویانگ چیست

شرکت لویانگ

شرکت لویانگ چیست

شرکت لویانگ

شرکت لویانگ

Luyang Energy-Saving Materials Co., Ltd. در سال 1984 تاسیس شد و در نوامبر 2006 در بورس اوراق بهادار شنژن پذیرفته شد. Luyang یک شرکت سهامی مشترک چین و خارجی است که تحقیق و توسعه، تولید، فروش محصولات صرفه جویی در انرژی در زمینه الیاف سرامیکی، فیبر آلومینا، فیبر محلول، فیبر بازالت و آجر نسوز عایق را ادغام می کند. لویانگ پایگاه تولیدی مشهور جهانی الیاف سرامیکی، متخصص در مواد الیاف غیر آلی در چین، واحد تدوین استانداردهای ملی صنعت، شرکت کلیدی با تکنولوژی بالا، طرح ملی مشعل، شرکت کلیدی صنعتی سازی مواد جدید ملی، شرکت ملی نظارت بر قرارداد و اعتبار ارزش است. .

لویانگ مرکز فناوری سازمانی ملی به رسمیت شناخته شده، آزمایشگاه کلید ملی، مرکز تحقیقات پسا دکتری، مرکز تحقیقات فناوری مهندسی الیاف سرامیکی استان شاندونگ با 193 حق ثبت اختراع و 55 دستاورد فناوری، واحد مشترک برنامه ملی “863”، چهار خود را ایجاد می کند. محصولات توسعه یافته از جمله تخته عایق ساختمان الیاف سرامیکی و ماژول کامپوزیت الیاف سرامیکی به عنوان “محصولات جدید کلید ملی” شناخته شده اند.

لویانگ دارای تولید سالانه 400000 تن انواع محصولات فیبر سرامیکی و 180000 تن محصولات پشم سنگ بازالت است. مقیاس، فناوری، تنوع و عملکرد Luyang بیش از 20 سال است که در صنعت داخلی برتر بوده است و در صنعت الیاف سرامیکی در بین سه صنعت برتر جهان قرار گرفته است. این محصولات در سراسر کشور تقاضای زیادی دارند و به بیش از 60 کشور و منطقه مانند ایالات متحده، آلمان، بریتانیا، تایوان و غیره صادر می شوند و به طور گسترده در پوشش کوره های صنعتی، عایق های آتش ساختمان، عایق های دمای بالا و غیره استفاده می شوند. زمینه های.

“توسعه مواد صرفه جویی در انرژی، به نفع جامعه بشری، و ترویج توسعه هماهنگ بشر و طبیعت با محصولات عالی صرفه جویی در انرژی” ماموریت تاریخی بی ثبات لویانگ است. “برای تبدیل شدن به یک پیشرو در صنعت با مزیت های رقابتی اصلی در زمینه صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست” بر اساس توافقی است که همه مردم لویانگ به آن دست یافته اند، لویانگ بدون انصراف به سمت هدف تعیین شده برای ساخت “ده ها میلیارد لویانگ” حرکت خواهد کرد. صد سال از Luyang، حفاظت از محیط زیست Luyang، و جهان Luyang، و پیشرفت های جدید و کمک بزرگی به توسعه اقتصاد منطقه است.

 

 

نمایندگی شرکت لویانگ در صنعت و ساختمان آریا

در مجموعه صنعت و ساختمان آریا با نام تجاری WallUs و با نام فروشگاه اینترنتی وال آس پلاس که در تلاش هستیم تا محصولات تخصصی بازار را برای صنعت و ساختمان در ایران و حتی خاورمیانه تولید و تهیه کنیم. تیم ما تجربه گسترده ای در تولید و توزیع محصولات مختلف با کیفیت های عالی دارد. با تمرکز بر اطمینان از رضایت 100% هر مشتری، ما متعهد هستیم که در خط مقدم آخرین نوآوری ها و روندها در مصالح ساختمانی باقی بمانیم.

صنایع ساختمانی عمرانی، تجاری و صنعتی دائماً در حال تغییر هستند زیرا انتظارات مصرف‌کننده، مقررات و فناوری‌های جدید تقاضاها را در زمینه پایداری، کارایی هزینه، مقاومت در برابر آتش و الزامات عملکرد صوتی و بهره‌وری انرژی افزایش می‌دهند. مشارکت ما با ارگان های مختلف صنعت وساختمان، که بخش تحقیق و توسعه خود را دارد، به این معنی است که ما همیشه در خط مقدم پیشرفت های جدید در مورد محصولات صنعت و ساختمان هستیم.

 

جهت استعلام محصولات شرکت لویانگ هم اکنون از طریق کارشناسان صنعت و ساختمان آریا در ارتباط باشید ؛

 

ارتباط با ما :

دفتر مرکزی : ایران خراسان رضوی مشهد بلوار حرعاملی 59 پلاک 3 (مراجعه حضوری با هماهنگی قبلی ) واحد مشاوره و فروش : 05137123123 ارتباط مستقیم و سفارش اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی : 09151036384 واحد مالی و پشتیبانی : 05137236561 (3 خط )

صنعت و ساختمان آریا

صنعت و ساختمان آریا

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *