عایق الاستومریک

عایق الاستومری چیست (نمایندگی و لیست قیمت عایق الاستومری)

عایق الاستومری

عایق الاستومری چیست

عایق فوم الاستومری سلول بسته، عایق فوم الاستومری انعطاف پذیر (FEF) یا عایق لاستیکی نیز شناخته می شود، عایق فوم الاستومری اساساً یک لاستیک مصنوعی است که از یک ساختار سلول بسته موجود در لوله ها، ورق ها یا رول های کارخانه ای تشکیل شده است.

عایق الاستومری رولی

عایق الاستومری چیست

ویژگی عایق الاستومری چیست

عایق الاستومری رولی

عایق الاستومری رولی چیست

عایق فوم الاستومری سلول بسته به دلیل توانایی استثنایی آن در کنترل تراکم در سیستم های مکانیکی سرد (زیر محیط) به عنوان عایق لوله های HVAC، مبرد و لوله کشی یا لوله کشی شناخته می شود. عایق فوم الاستومری به دلیل نفوذپذیری کم بخار آب، ساختار سلول بسته و بازدارنده بخار داخلی، یک انتخاب عالی برای محافظت از لوله ها و تجهیزات در برابر یکی از رایج ترین مشکلات و نگرانی های مالک در صنعت ساختمان و ساختمان – خوردگی است. تحت عایق یا “CUI”. هنگامی که آب، بخار آب یا رطوبت به عایق نفوذ می کند و به سیستم های مکانیکی گران قیمت حمله می کند، این یک مشکل پرهزینه، اما قابل پیشگیری است. هنگامی که به درستی طراحی، مشخص و نصب شود، عایق فوم الاستومری می تواند به طور موثر افزایش/افت حرارت و کنترل تراکم را برای عمر سیستم مکانیکی مدیریت کند. بر خلاف انواع عایق های فیبری سلول باز، فوم سلول بسته کارایی حرارتی خود را از دست نمی دهد یا به عنوان منبع غذایی برای رشد کپک در تماس رطوبت با عایق عمل نمی کند. یکی از مهمترین ملاحظات در طراحی، تعیین و نصب عایق فوم الاستومری، ضخامت عایق است. عواملی مانند دمای سیال یا گاز (خط) در لوله یا تجهیزات، نوع لوله، اندازه لوله، دمای محیط، رطوبت نسبی، و اینکه آیا یک پوشش بیرونی محافظ اعمال خواهد شد یا نه برای محاسبه ضخامت عایق صحیح ضروری است.

انواع عایق الاستومری چیست

عایق الاستومری رولی

عایق الاستومری رولی

عایق الاستومری رولی چیست

عایق الاستومری لوله ای

الاستومری لوله ای

الاستومری لوله ای چیست

عایق الاستومری تخم مرغی

فوم آکوستیک تخم مرغی

فوم آکوستیک تخم مرغی چیست

کاربرد عایق الاستومری چیست

عایق فوم الاستومری را می توان در طیف وسیعی از کاربردها استفاده کرد، اما رایج ترین آنها عبارتند از:

عایق لوله مبرد
عایق لوله HVAC
عایق لوله VRF (جریان مبرد متغیر).
عایق لوله و تجهیزات آب سرد
عایق لوله برودتی (تا -297℉)
عایق لوله آب سرد و گرم خانگی (NBR/PVC تا 220℉، EPDM تا 257℉)
داکت لاینر (بدون فیبر)
بسته بندی کانال
تضعیف صوتی لوله ها و کانال ها (فرکانس های پایین تر)
قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش و مقاومت

قیمت عایق الاستومری چیست
عایق الاستومری در صنعت و ساختمان آریا

در مجموعه صنعت و ساختمان آریا با نام تجاری WallUs و با نام فروشگاه اینترنتی وال آس پلاس که در تلاش هستیم تا محصولات تخصصی بازار را برای صنعت و ساختمان در ایران و حتی خاورمیانه تولید و تهیه کنیم. تیم ما تجربه گسترده ای در تولید و توزیع محصولات مختلف با کیفیت های عالی دارد. با تمرکز بر اطمینان از رضایت 100% هر مشتری، ما متعهد هستیم که در خط مقدم آخرین نوآوری ها و روندها در مصالح ساختمانی باقی بمانیم.

صنایع ساختمانی عمرانی، تجاری و صنعتی دائماً در حال تغییر هستند زیرا انتظارات مصرف‌کننده، مقررات و فناوری‌های جدید تقاضاها را در زمینه پایداری، کارایی هزینه، مقاومت در برابر آتش و الزامات عملکرد صوتی و بهره‌وری انرژی افزایش می‌دهند. مشارکت ما با ارگان های مختلف صنعت وساختمان، که بخش تحقیق و توسعه خود را دارد، به این معنی است که ما همیشه در خط مقدم پیشرفت های جدید در مورد محصولات صنعت و ساختمان هستیم.

ارتباط با ما :

دفتر مرکزی : ایران خراسان رضوی مشهد بلوار حرعاملی 59 پلاک 3 (مراجعه حضوری با هماهنگی قبلی ) واحد مشاوره و فروش : 05137123123 ارتباط مستقیم و سفارش اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی : 09151036384 واحد مالی و پشتیبانی : 05137236561 (3 خط )

صنعت و ساختمان آریا

صنعت و ساختمان آریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *