ورق پلی کربنات تخت

ورق پلی کربنات تخت شفاف چیست

ورق پلی کربنات تخت

ورق پلی کربنات تخت شفاف

ورق پلی کربنات تخت شفاف چیست

ورق پلی کربنات تخت

ورق پلی کربنات تخت چیست؟

ورق پلی کربنات تخت شفاف چیست

ورق پلی کربنات تخت

ورق پلی کربنات تخت چیست؟

ورق پلی کربنات تخت شفاف چیست

ورق پلی کربنات تخت

ورق پلی کربنات تخت چیست؟

 

 

کاربردهای محبوب پلی کربنات چیست؟

پلی کربنات – راهنما و موارد استفاده کاربردهای پلی کربنات فناوری هایی مانند سی دی، دی وی دی و تلفن همراه. قطعات خودرو و هواپیما مانند چراغ های جلو و شیشه جلو. کاربردها و تجهیزات پزشکی مانند عینک ایمنی. مصالح ساختمانی مانند سقف و دیوارهای صوتی در بزرگراه ها.

 

نحوه عملکرد ورق پلی کربنات تخت شفاف

در تابستان، به خصوص در ماه آگوست که خورشید کاملاً عمودی است، ورقه های پلی کربنات شفاف با انعکاس مقدار قابل توجهی از نور خورشید، از گرم شدن بیش از حد محیط زیرین جلوگیری می کند. در سایر فصول، میزان انتقال نور و گرما بر اساس تغییر زاویه خورشید تغییر می کند. بنابراین، در زمستان که خورشید با شیب کامل می تابد، بیشترین انتقال نور را از بالا به داخل انجام می دهد.

 

معایب ورق پلی کربنات تخت شفاف

ورق های پلی کربنات شفاف دارای معایب خاصی مانند مصنوعی بودن نیز هستند. علیرغم مزایای ذکر شده، یک عیب آشکار گرمایش بیش از حد فضای زیر آن، به ویژه در ماه های گرم است. آنها همچنین آتش نمی گیرند بلکه دود تولید می کنند. علاوه بر شفافیت شیشه مانند، سطح ناهموار ورق را نمی توان نادیده گرفت و سطح را یخ زده و شفافیت را مختل می کند. پلی کربنات تخت با توجه به ویژگی های فراوانی که دارد به دلیل گرانی مواد اولیه و به ویژه پوشش ضد اشعه ماوراء بنفش بسیار گران است. ورق پلی کربنات تخت با قابلیت عبور نور بالا دارای سطح صاف و شفافی مانند الماس است. این محصولات حتی در محدوده دماهای بالا و پایین عملکرد فوق العاده ای از خود نشان می دهند.

 

قیمت ورق پلی کربنات تخت

ورق پلی کربنات تخت بر اساس وزن، ضخامت و ابعاد قیمت گذاری می شود. ورق های سنگین تر باعث افزایش قیمت پلی کربنات می شود. برای استعلام قیمت پلی کربنات شفاف و دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین فروش ما تماس بگیرید.

 

 

نحوه اتصال ورق های پلی کربنات تخت چیست

ورق های پلی کربنات را می توان در خانه به دو روش به هم چسباند. قبل از شروع، مطمئن شوید که ورقه های پلی کربنات شما زیبا و تمیز هستند – فقط آنها را در آب ولرم و صابون بشویید و در جهت دانه ها با یک پارچه پنبه ای نرم / ملایم پاک کنید. پلی کربنات را با یک پارچه پنبه ای نرم / ملایم دیگر خشک کنید.

دو روش برای چسباندن ورق های پلی کربنات وجود دارد:

1. چسب – ورق های پلی کربنات را می توان با چسب اپوکسید به هم وصل کرد. آسان است، درست مانند چسباندن دو ماده به هم.

لطفاً توجه داشته باشید که باید از چسب اپوکسید استفاده کنید: اگر از چسب‌ها یا حلال‌های معمولی استفاده می‌کنید ورق‌های پلی کربنات شما دارای ترک‌های کوچکی در سراسر سطح و زیر پلی کربنات هستند. شما نمی توانید این ترک ها را احساس کنید و پلی کربنات قوی باقی می ماند، اما از نظر زیبایی، پلی کربنات شفافی که خریداری کرده اید نیست.

2. همجوشی با متیلن کلراید – که نتیجه ای برتر و بدون درز و پیوند قوی تر می دهد (لطفا این کار را در یک منطقه تهویه شده انجام دهید، اگرچه متیلن کلرید سمی است). به مقدار کمی بروید و یک لحظه به آن فرصت دهید تا در ورقه پلی کربنات شما خیس شود.

هنگامی که کمی چسبناک به نظر می رسد، این لبه را روی سطح ورق پلی کربنات دیگر جایی که می خواهید ذوب شود، قرار دهید. دو ورقه پلی کربنات خود را فشار دهید تا به طور مداوم در تماس باشند تا یک اتصال قوی ایجاد شود. هنگامی که آنها می توانند از خود حمایت کنند، آنها را به مدت حداقل 48 ساعت بگذارید تا خشک شوند. در این مدت چیزی را روی پلی کربنات خود قرار ندهید زیرا ممکن است به اتصال آسیب برساند

کمک بیشتر

اگر سؤال بیشتری در مورد پلی کربنات دارید یا برای پروژه ای نیاز به کمک دارید، به تیم خدمات مشتری دوستانه ما اطلاع دهید. آنها خوشحال خواهند شد که کمک کنند

 

صنعت و ساختمان آریا 

در مجموعه صنعت و ساختمان آریا با نام تجاری WallUs و با نام فروشگاه اینترنتی وال آس پلاس که در تلاش هستیم تا محصولات تخصصی بازار را برای صنعت و ساختمان در ایران و حتی خاورمیانه تولید و تهیه کنیم. تیم ما تجربه گسترده ای در تولید و توزیع محصولات مختلف با کیفیت های عالی دارد. با تمرکز بر اطمینان از رضایت 100% هر مشتری، ما متعهد هستیم که در خط مقدم آخرین نوآوری ها و روندها در مصالح ساختمانی باقی بمانیم.

صنایع ساختمانی عمرانی، تجاری و صنعتی دائماً در حال تغییر هستند زیرا انتظارات مصرف‌کننده، مقررات و فناوری‌های جدید تقاضاها را در زمینه پایداری، کارایی هزینه، مقاومت در برابر آتش و الزامات عملکرد صوتی و بهره‌وری انرژی افزایش می‌دهند. مشارکت ما با ارگان های مختلف صنعت وساختمان، که بخش تحقیق و توسعه خود را دارد، به این معنی است که ما همیشه در خط مقدم پیشرفت های جدید در مورد محصولات صنعت و ساختمان هستیم.

 

ارتباط با ما :

دفتر مرکزی : ایران خراسان رضوی مشهد بلوار حرعاملی 59 پلاک 3

(مراجعه حضوری با هماهنگی قبلی )

واحد مشاوره و فروش :

05137123123

ارتباط مستقیم و سفارش اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی : 
09151036384
واحد مالی و پشتیبانی : 
05137236561
(3 خط )
صنعت و ساختمان آریا

صنعت و ساختمان آریا

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *