پشم شیشه

پشم شیشه چیست

پشم شیشه

پشم شیشه چیست

پشم شیشه

پشم شیشه

شم شیشه یک ماده عایق ساخته شده از الیاف شیشه ای است که با استفاده از چسب به بافتی شبیه به پشم چیده شده است. این فرآیند تعداد زیادی حباب هوای کوچک را بین شیشه به دام می‌اندازد و این حباب‌های کوچک هوا باعث خواص عایق حرارتی بالایی می‌شوند. پشم شیشه به صورت رول یا اسلب با خواص حرارتی و مکانیکی متفاوت تولید می شود. همچنین ممکن است به‌عنوان ماده‌ای تولید شود که می‌توان آن را اسپری کرد یا در جای خود روی سطحی که قرار است عایق‌سازی شود، اعمال کرد

ویژگی پشم شیشه چیست

 

انواع پشم شیشه چیست

انواع پشم شیشه از لحاظ فیزیکی چیست

پشم شیشه لحافی 

پشم شیشه تخت

 

انواع پشم شیشه از لحاظ روکش چیست

کاغذ کرافت

فویل مسلح(نخ دار )

فویل غیر مسلح

 

 

کاربرد پشم شیشه چیست

پشم شیشه یک ماده عایق حرارتی متشکل از الیاف شیشه‌ای در هم تنیده و انعطاف‌پذیر است که باعث می‌شود هوا را «بسته‌بندی» کند و در نتیجه چگالی پایینی ایجاد کند که می‌تواند از طریق فشرده‌سازی و محتوای چسب تغییر کند (همانطور که در بالا ذکر شد، این سلول‌های هوا عایق واقعی هستند. ). پشم شیشه می‌تواند یک ماده پرکننده شل باشد که در اتاق زیر شیروانی دمیده می‌شود، یا همراه با یک چسب فعال، روی سطح زیرین سازه‌ها، ورق‌ها و پانل‌ها اسپری می‌شود که می‌تواند برای عایق‌کاری سطوح صاف مانند عایق دیوار حفره‌ای، کاشی‌های سقفی، پرده استفاده شود. دیوارها و کانال کشی همچنین برای عایق کاری لوله ها و عایق صدا استفاده می شود.

قیمت پشم شیشه چیست

قیمت پشم شیشه بر حسب نوع فیزیکی آن، نوع روکش ، چگالی آن و نوع کارخانه تغییر دارد، لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

 

پشم شیشه در صنعت و ساختمان آریا

در مجموعه صنعت و ساختمان آریا با نام تجاری WallUs و با نام فروشگاه اینترنتی وال آس پلاس که در تلاش هستیم تا محصولات تخصصی بازار را برای صنعت و ساختمان در ایران و حتی خاورمیانه تولید و تهیه کنیم. تیم ما تجربه گسترده ای در تولید و توزیع محصولات مختلف با کیفیت های عالی دارد. با تمرکز بر اطمینان از رضایت 100% هر مشتری، ما متعهد هستیم که در خط مقدم آخرین نوآوری ها و روندها در مصالح ساختمانی باقی بمانیم.

صنایع ساختمانی عمرانی، تجاری و صنعتی دائماً در حال تغییر هستند زیرا انتظارات مصرف‌کننده، مقررات و فناوری‌های جدید تقاضاها را در زمینه پایداری، کارایی هزینه، مقاومت در برابر آتش و الزامات عملکرد صوتی و بهره‌وری انرژی افزایش می‌دهند. مشارکت ما با ارگان های مختلف صنعت وساختمان، که بخش تحقیق و توسعه خود را دارد، به این معنی است که ما همیشه در خط مقدم پیشرفت های جدید در مورد محصولات صنعت و ساختمان هستیم.

جهت استعلام قیمت پشم شیشه هم اکنون از طریق کارشناسان صنعت و ساختمان آریا در ارتباط باشید ؛

 

ارتباط با ما :

دفتر مرکزی : ایران خراسان رضوی مشهد بلوار حرعاملی 59 پلاک 3 (مراجعه حضوری با هماهنگی قبلی ) واحد مشاوره و فروش : 05137123123 ارتباط مستقیم و سفارش اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی : 09151036384 واحد مالی و پشتیبانی : 05137236561 (3 خط )

صنعت و ساختمان آریا

صنعت و ساختمان آریا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *