مجله

نایلون شیرینگ چیست

نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ چیست

نایلون شیرینگ چیست

نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ چیست ؟

رول نایلون با جنس خود نایلون هیچ کاربردی در بسته بندی ندارد اما مشتقات آن مانند نایلون شیرینگ ، سلفون ، استرچ و حباب دار کاربرد بزرگ و وسیعی در تولیدات و کارخانه جات برای بسته بندی دارند که در ادامه مطلب انواع آن ها را نام برده تا بتوانید با توجه به نیاز خود انتخاب دقیق تری داشته باشید .

 

کاربرد نایلون شیرینگ چیست

نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ چیست ؟

از نایلون شیرینگ غالبا به منظور بسته بندی چندین محصول مشابه در یک پکیج استفاده می شود و به همین دلیل آن را نایلون شیرینگ پک نیز می نامند. شیرینگ پک کردن بطری های آب معدنی، نوشابه و دیگر نوشیدنی ها از رایج ترین موارد کاربرد این نوع نایلون است که حتما چنین بسته بندی هایی را در سوپرمارکت ها و فروشگاه ها دیده اید. بسته بندی کاشی و سرامیک، قوطی های کنسرو و مواد غذایی، شیشه های سکوریت، آجر، پشم شیشه، قطعات خودرو و… از دیگر موارد کاربرد این محصول هستند. شیرینگ پک کردن باعث می شود تا از ورود گرد و غبار و هر گونه آلودگی به درون کالاهای مورد نظر جلوگیری شده و حمل و نقل آن ها آسان تر شود. از نایلون های شیرینگ همچنین می توان در اندازه های عظیم به طور پالتی به منظور بسته بندی محصولات بزرگ استفاده کرد. البته در این حالت لازم است تا چندین لایه به دور محصول پیچیده شود تا مقاومت آن در برابر وزن محصول افزایش یابد. هرچه قدر میزان ضخامت این نایلون بیشتر باشد مقاومت و محافظت از محصول افزایش می یابد.

 مثالی از نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ چیست ؟

نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ چیست ؟

حتما تا به حال پک های بسته بندی 6 تایی اب معدنی را مشاهده کرده اید که به وسیله یک پلاستیک به صورت خیلی کم حجمی بسته بندی شده اند به این نوع از پلاستیک نایلون شیرینگ می گویند .

این نوع نایلون با قرار گرفتن در برابر حرارت جمع می شود و باعث بسته بندی محصول مورد نظر می شود که به دو نوع دستی و خط تولیدی می تواند بسته بندی شود .

موارد دیگری همچون سلفون و پلاستیک استرچ نیز کاربرد وسیعی در صنایع تولیدی برای بسته بندی دارند .

 

تولید در تمام ابعاد و ضخامت ها

سانی پلاست هیچ محدودیتی در تولید ندارد از همین رو می توانید رول نایلون را در ابعاد و ضخامتی که مد نظر دارید سفارش دهید ، اگر با توجه به نیازی که دارید نمی توانید ابعاد دقیقی را انتخاب کنید و دچار مشکل شده اید اصلا نگران نباشید تنها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنیم .

 

مجموعه صنعت و سرمایه گذاری آریا

صنعت و ساختمان آریا با وب سایت رسمی wallusplus.ir فعال در حوزه سرمایه گذاری و تامین کالای صنعت وساختمان با هدف سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات در تمام سطوح مالی و همچنین تامین طیف بزرگی از محصولات مرتبط با صنعت و ساختمان بر عهده دارد ؛ همواره تلاش ما رشد و ارتقاء مشتریان گرامی در این حوزه است ،در صنعت و ساختمان آریا، ما در تلاش هستیم تا محصولات مختلف عایق حرارتی برودتی صوتی پیشرو در بازار را برای صنعت ساختمان و ساخت و ساز ایران و حتی خاورمیانه پیدا و تهیه کنیم. تیم ما تجربه گسترده ای در تولید و توزیع مواد عایق با کیفیت عالی دارد. با تمرکز بر اطمینان از رضایت 100٪ هر مشتری، ما متعهد هستیم که در خط مقدم آخرین نوآوری ها و روندها در مصالح ساختمانی باقی بمانیم.

صنایع ساختمانی عمرانی، تجاری و صنعتی دائماً در حال تغییر هستند زیرا انتظارات مصرف‌کننده، مقررات و فناوری‌های جدید تقاضاها را در زمینه پایداری، کارایی هزینه، مقاومت در برابر آتش و الزامات عملکرد صوتی و بهره‌وری انرژی افزایش می‌دهند. مشارکت صنعت و ساختمان آریا با ارگان های مختلف صنعت وساختمان، که بخش تحقیق و توسعه خود را دارد، به این معنی است که ما همیشه در خط مقدم پیشرفت های جدید در صنعت و ساختمان هستیم.

 

 

ارتباط با ما :

واحد مشاوره و فروش :

05137123123

09151036384

(امکان سفارش محصولات از طریق شبکه های مجازی)

واحد مالی و پشتیبانی : 05137236561 (3 خط )

وال آس پلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *